15.4.24

expo Geraardsbergen

op dit moment loopt in geraardsbergen, in de musea van HUNNEGEM, een tentoonstelling waar twee vrienden en ikzelf foto en monoprints tentoonstellen. een kleine twee jaar geleden bedachten we deze event, omdat onze werkjes ook eens de opberglade uit mogen. 

ik vermoed dat we onszelf uitdaagden toen we besloten rond het thema HET ONZICHTBARE LICHT te werken. enfin, het is ons gelukt en we zijn eigenlijk blij met het resultaat. het minste wat we ervan kunnen zeggen is dat we onze werkjes ten toon stellen.  

nog tot 19 mei kan je afzakken naar MUSEA HUNNEGEM, gasthuisstraat 104, 9500 Geraardsbergen, telkens op zondagnamiddag (14-18u), alternerend evenwel, en dus rest de kijker nog 21 april, 05 mei en 19 mei om onze werken te aanschouwen. op 21 april is het erfgoeddag in vlaanderen en dan zijn de musea uitzonderlijk open van 10-18u. 

musea HUNNEGEM, waarvan het kloostercomplex en het kerkje uitstekend bewaard bleven, is gevestigd in de voormalige benedictinessen - priorij. de site blijkt een erg fijne locatie te zijn voor schatten uit het verleden, naast een rijkelijk filmmuseum en een intrigerende stripverhalenzolder. 


ons werk, dat wil zeggen, werk van de hand van magda de smet (foto), johan janssens (foto), en mezelf (monoprints en collage). mijn monoprints zijn evenwel een klein onderdeel van de verschillende disciplines die mij wisselend lokken. in het najaar zal ik bij me thuis een OPEN HUIS organiseren waar je o.a. collages, wenskaarten en kleine boekjes zal vinden. ik hou je op de hoogte. 
{alle beelden aanklikbaar}